Հայոց լեզու

10.10.22

Գարսիա Մարկեսի նամակը

Առաջադրանքներ`

Մեկնաբանի’ր նամակը։

Կարծում եմ, որ այս նմակը գնահատելու մասին է և Մարկեսը ասում էր, որ Աստված նրան մի փոքր կյանք տար նա շատ ճիշտ կօգտագործեր այն։

 Բացատրի’ր`

«Ես կքայլեի, երբ ուրիշները կանգնած են, ես կարթնանայի, երբ ուրիշները քնած են և ես կլսեի, երբ ուրիշները խոսում են»:

Այս հատվածը իմ կարծիքով նշանակում է, որ երբ կյանքիվ վերջի օրերն է մնացել պետք է տարբերվես։

Ստեղծագործի’ր`

Մտահոգությունը չի վերացնում վաղվա խնդիրները, այլ…

Մտահոգությունը չի վերացնում վաղվա խնդիրները, այլ բարդացնում դրանք։ Պետք չէ մտահոգվել վաղվա խնդիրների մասին։ Պետք է պատրաստ լինել հետագա խնդիրների համար։ Մտահոգվելով դու ոչնչի չես հասնի, մտահոգվելով վաղվա խնդիրները չես լուծի։ Մտահոգվելով դու բարդացնում ես քո խնդիրները, իսկ պատրաստ լինելով դու դրանք ավելի ես հեշտացնում դրանք։ Պետք է պատրաստ լինել յուրաքանչյուր խնդրի և պատվով հաղթահարես այն։